مردم ایران اوباما را از توهم تحریم هم خارج خواهند كرد
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 160672
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




خطیب نماز جمعه قم گفت: رییس جمهور پریشان گوی آمریکا دو موضع مختلف گرفت یکی اینکه ما به جنگ فکر نمی کنیم اما برای خوش آمدی صهیونیست ها گفت تحریم ملت ایران را از پا درمی آورد اما این ملت کاری خواهند کرد که اوباما از توهم تحریم هم خارج شود.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آیت الله حسینی بوشهری در خطبه اول نماز جمعه این هفته قم با اشاره به اهمیت احسان در جامعه گفت: خداوند احسان را عدل قرار داده است و جامعه سالم جامعه ای است که در آن عده ای اوج ثروت و مکنت و عده ای در اوج نیازمندی نباشند.

 

 

وی افزود: اسلام به عنوان آئینی جامع اگر به نماز دستور می دهد به انفاق و زکات و احسان هم دستور می دهد و اگر به حج و روزه دستور می دهد از رسیدگی به نیازمندان هم غافل نشده است و سیره عملی اهل بیت و پیامبر(ص) هم بر این پایه استوار است.

 

وی تاکید کرد: از دید رسول الله(ص) بعد از پذیرش اصل دین، نیکوکاری نسبت به همه آحاد جامعه عاقلانه ترین کار برشمرد شده است.

 

 

امام جمعه قم تصریح کرد: هرکس می خواهد در رحمت واسعه خداوندی قرار گیرد باید از اخلاق خوب برخوردار باشد؛ به یتیمان و به افراد وامانده و ضعیف جامعه ترحم کند و در نزد خداوند خاکسار و ضعیف باشد.

 

 

وی در خطبه دوم نماز جمعه قم نیز با بیان این که «تقوا گوهری گرانبهاست» افزود: تقوا توجه به حرمت دیگران و ... است و تنها با گفتن درست نمی شود و باید در صحنه اجتماعی و سیاسی هم تقوا پیشه كنیم.

 

 

وی با اشاره به مسایل روز ایران و جهان اظهار کرد: روز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداست و بی تردید خون شهیدان بیمه کننده انقلاب اسلامی و اسلام در طول تاریخ بوده و هست. در انتخابات اخیر پیرمردان و پیرزنان و جوانانی بودند که در کنار ده ها پاسخ دیگر می گفتند به حرمت خون شهیدان در این انتخابات حضور داریم و ما هم باید نسبت به تکریم و حرمت آنان کوتاهی نکنیم.

 

 

حسینی بوشهری با محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان افزود: دشمنان بدانند هر قطره قطره خون شهیدان حرکتی توفنده و پرشتاب برای نابودی دشمنان اسلام خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی نیز اظهار کرد: امروز حفظ محیط زیست از واجبات شرعی و اخلاقی جامعه ماست و حرکت ابتکاری استاندار و مسوولان محترم در اجرای طرح استقبال از نوروز جای قدردانی دارد.

 

 

وی با اشاره به انتخابات ۱۲ اسفندماه اظهار کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از فتنه ۸۸ بود و مردم با هر رایی که می دادند خشم خود را نسبت به دشمنان ابراز می کردند و در قم شاهد افزایش ده درصدی آراء بودیم. زمانی انتخابات برگزار شد که تحریم ها پشت سر هم علیه ملت ما صورت گرفت و ما را به حمله نظامی تهدید کردند اما ملت خم به ابرو نیاورد و اعلام کرد که بر اسلام می بالد و به رهبری و نظام افتخار می کند.

 

 

خطیب نماز جمعه قم «از مدیریت زیبای رهبری و مراجع تقلید و رهنمودهای آنان در انتخابات» قدردنی کرد و گفت: نمایندگان بدانند رای مردم پیام داشت و اعتماد به ارکان نظام مطرح بود اما یک نکته هم داشت و آن این که این رای دادن برای مسوولان و نمایندگان مسوولیت آور است و نباید مشکلات آنان مورد غفلت قرار گیرد.

 

 

وی تاکید کرد: وظیفه مسوولان است که در پیچ و خم های زندگی دست مردم را بگیرند و این پیام مردم به مسوولان و نمایندگان است.

 

 

وی با اشاره به اجلاس خبرگان نیز تصریح کرد: این اجلاس مجمعی علمی از افراد متقی و پرهیزگار و کاملا مردمی و ذخیره معنوی برای جامعه است تا در نقطه ای حساس نقش آفرینی کند. خبرگان در این دوره بر دو موضوع بیداری اسلامی و مشکلات معیشتی مردم تاکید داشت و مسوولان باید در این عرصه تلاش لازم را داشته باشند.

 

حسینی بوشهری با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی در کشور نیز گفت: امروز فضای مجازی همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و ما باید حداکثر استفاده را از این فرصت داشته باشیم و آسیب های آن را به حداقل برسانیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : یکی